You died Rafe. So did I. Hey, you know you're not supposed to be painting titties on the side of my airplanes, and if you do,

don't make 'em lop-sided.
They we're lop-sided, Earl.
Sitter här nu efter slitande av packande. Ska bli skönt att komma hem, pratade med dom andra varelserna på adra sidan klotet och dom sa att det har snöat hemma. Så att en stor skillnad från 25 frader till -grader
Kommer hem typ 02.00 så då blir det säkert antal sovande i bilen. Sen på söndag så är det brunch med birgitta som gäller.
Igår somnade jag antal många gånger. La mig i sängen och kollade på hur Pearl harbor filmades. Som alla säkert vet är det min nya beroende. Jag kollade först på den för 3 år sen. Sen så kollade jag om på den för typ ett år sen, sen så kollade jag på den förra veckan, och nu så har jag sett den sjuttielva gånger.
Love it Love it

I almost did die, you little son-of-a-bitch. And her face was the last thing that went through my mind.
If I had one more night to live... I'd wanna spend it with you.
Man, I am one good-lookin' son-of-a-bitch... Don't you ever die.

Nu ska jag sätta mej på balkongen och kolla på lillasystern åker rullskridskor och ramlar X antal gånger

Kommentarer
Postat av: Anna

Filmen måste vara bra:)

2007-11-04 @ 00:05:21
Postat av: sophie

skämtar d eller, det är den bästa ever

2007-11-04 @ 02:49:33
URL: http://loveisintheair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0