Today is the day.

Min kväll bestod av mat lagning med familjen, mysigt mysigt.
Snackande med lollo och kollade på high school musical 2. Vi typ skrattade ihjäl oss.
Nu så ligger jag och kollar på What about brian, jag och mamma är what about brian lovers. Jag har sett alla avsnitt typ femtioelva gånger.
Dagen bestod inte av något av dom där sakerna jag sa att jag skulle göra.  Den bestod av läsande dansande snackande i telefon och sovande.

Lollo: Asså jag typ flög ner från trappan idag.
Sophie: Flög du ner, hur gick det till?
Lollo: Jag typ snubblade sen hade jag mat i handen så när jag ramlade ner på marken så flög all mat i ansiktet på mig.
Sophie: Hahaha, nee gud vad roligt.
Lollo: Jätte roligt ja, så jag har typ haltat hela kvällen.
Sophie: Hahaha.

Lollo i ett nötskall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0