Tjob tjobidoo-wah tjobidoo-wah ah au oh

Jag kan bara säga att jag och lollo är nog dom som pratar i telefon hur mycket som helst.
Igår blev det typ 2 timmars snackande.
Idag så ska jag typ......... snacka med lollo. Sen ska jag träna framför ER och sen ska jag nog hjälpa pappa med löven.
Men det jag undrar är att mobilräkningen kommer i slutet av månaden, vågar man ens kolla på den?


Tjob tjobidoo-wah tjobidoo-wah ah au oh Tjob tjobidoo-wah tjobidoo-wah ah au oh Tjob tjobidoo-wah tjobidoo-wah ah au oh Tjob tjobidoo-wah tjobidoo-wah ah au oh Tjob tjobidoo-wah tjobidoo-wah ah au oh Tjob tjobidoo-wah tjobidoo-wah ah au oh Tjob tjobidoo-wah tjobidoo-wah ah au oh Tjob tjobidoo-wah tjobidoo-wah ah au oh Tjob tjobidoo-wah tjobidoo-wah ah au oh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0