Thriller

Kom precis hem från byggole och forum. Jag och pappa var där, köpte träningskläder.
Farsdag idag, firade det med att vi gjorde frukost till han och så. Mysigt.
Går kvällen var mysig. Lagade mat med familjen, två olika paster. Jätte gott.
Sen så gick jag ner till studion, satt med där och fixade en ny header till bloggen och kollade på Freaky Friday med ett paket Häagen dazz(vet inte hur det stavas)
Sen gick jag upp kollade på ER och Greys, gud vad sorligt alla var.
Sen satt jag uppe till 01.00 och pluggade matten och engelskan. Har prov imorgon i matte och på torsdag engelska.
Nu ska jag lyssna mer på Fall Out Boy

Kommentarer
Postat av: Anonym

nämn inte engelska och matte hhhaaaaatttttaaaaaarrrr det

2007-11-11 @ 20:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0