The end of time

Kom hem nu, fast vi slutade 3 fast min lillasyster och hennes kompis tar ju sån fruktansvärd tid på sig att gå hem så man kom hem nu.
Idag har det varit en skön dag.
Först var det Idrott,fast jag var inte med är typ sjuk.
Sen var det engelska prov, sjugt enkelt.
Massa fonetiska tecken, alla tycker det är jätte svårt fast jag tycker det är otroligt enkelt.
Sen hade vi lunch 10.30, jag vet tidigt.
Sen var det music och bild, det blev en riktigt flummig lektion.
Jag Sara och AH satt och översetta Any Way You Want It, gud vad roligt den blev.
Hahahah.
Sen så hade vi svenska, blev helt klar med min bok. Jag har bara skrivit att det var ett svenska arbete men vi häll på med böcker. Jag blev klar idag, man ska lämna in i morgon, skönt.

Nu ska jag sätta mig och kolla på restena av Gossip Girl som jag började kolla på i morse men han inte klart, och sen så blir det Pirates Of The Carabbien, fast vem vet om det blir så.
Sen är det träning som gäller och sen film.

Soph

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0