Onsdag trög som vanligt

Är hemma nu, jobbig dag. Typ började med NO sen så kom vi för sent 20 minuter, det var inte så bra.
Då hade vi engelska lektion. Sen åt vi, sen så hade vi läsning, sen så åkte vi på slöjden. Själden var trög som vanligt. Läraren blev helt lack och bara ohhh. Mitt halsband gick sönder:(
Fast Henny ska köpa ett nytt så det är bra.
Sen så träffade jag cissi på tåget, satt och snackade med henne, sen skulle hon av.
Då fortsatte det mot ringvägen där jag ska hämta Vilma och Vilma B hahaha, systers kompis.
Det tog tid som vanligt, men äntligen är jag hemma.
Som jag sa så skulle jag kolla på Pirates of the Carrabien, men jag måste öva lite på engelskan och sen så skriva klart svenskan, så att det får vänta.
Men jag har ju redan sett Greys avsnittet som kommer idag så att då kan jag kolla på filmen då.

Men nu ska jag ta ett glas O'boy och skriva svenskan.

Chasing Cars spelas på radion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0