Mysteriet på greveholm

Så imorgon är det fredag......... gud vad tiden går fort.
Idag så har det varit en bra dag. Fast den började inte så bra. Jag mådde jätte ialla, så jag hoppade över gympan. Medans dom hade den låg jag i omkläddningsrummet och sov. Sen typ vid 15.00 gick det onda bort, men jag mår lite illa nu.
Efter skolan så hade ju 5:orna det tradionella julmarknaden. Det var mysigt, var där med LG och LO. Fast det regnade så det var inte samma julkänsla. Men det var mysigt även. Åt på sayonara ikväll med familjen. Mysigt mysigt. Sen så åkte vi till statiol och hyrde en Wallander. Har alltid varit ett stort fan av den filmserien. Men när johanna sällström inte är med längre, så är det inte lika roligt längre. Men den här var bra. Men inte så mysig direkt, så nu ska jag sätta mej och kolla på ett nytt Desperate avsnitt. Eller så ser jag om Gossip Girl avsnittet som jag såg imorse. Underbart

Soph,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0