Many nights we prayed

Dagen var underbar idag. Först så hade vi läxförhör i NO. Det gick bra. Sen så började vi gå till kyrkan. Underbart. Men det som var bäst var BE solo och sen när dom sjöng when you belive.
BE så sjukt duktig.
Sen så hade vi lunch, sen så var det SO. Hahah jag CA A.H och MS hade så sjukt roligt. Sen under läsningen. Så skulle jag prata med LO och då ramlade jag ner från soffan, eller kan säga gjorde en kullebytta ner. Min tröja åkte av, så där stod jag i bara bh framför alla i klassen och läraren. Gud har aldrig varit med om något pinsamare. Sen åkte tydligen mina byxer ner enligt LO så. Pinsamaste stunden idag.

25 dagar kvar till jul. Imorgon ska jag och ER( hon heter så) åka till stan. Mysigt Mysigt. Men det skulle vara ännu mysigare om det snöade. MenThere can be miracles When you believe


Soph,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0