Kent

Dagen har bestått av pluggande, köpande, lyssnade.
Vill bara säga att Kents nya skiva är helt underbar.
Nu ska jag lägga mej och kolla på one tree hill. Yes jag är beroende.

Pappa: Ska du vara med och kolla på filmen sen?
Soph: Vilken film?
Pappa: En thriller med Kevin cosner.
Soph: Ååh, han är riktigt snygg.
Mamma: Det är inte så konstigt, George clooney älskar du så varför skulle du inte gilla Kevin Cosner.
Soph: George Clooney in my heart.
Pappa: Hahahaha.
Mamma: Det förvånar mej inte om du kommer hem med en 20 år äldre karl när du blir äldre.
Soph: Hahaha, nee du kommer inte bli förvånad, för jag har nämligen planerat att gifta mig med Stephen Colletti.
Mamma: If you say so.
Soph: Jepp, jag ska gifta mej med honom och flytta till Bahamas. Där ska jag leva med honom i alla mina dagar, om då inte George Clooney kommer för att hämta mej, då kommer det kanske hända att jag blir otrogen.
Pappa: Du har verkligen allt planerat.
Soph: Jepp.
Soph: Är det okey att jag går upp och övar på matten?
Mamma: Jadå, det går så fint.
Soph: vad bra.
I sophs tankar: Hahaha, tänk att dom inte kan fatta att jag ska upp och kolla på One tree hill och dregla efter Mr.Colletti.
Nerefrån: Tro inte att du kan lura oss, hon går säkert upp och planerar hur hon ska bli Mrs. Colletti.

HEJS,

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja personligen så käner jag sophie och hon älskar äldre kända karlar, ärskilt josh cloney.

2007-11-11 @ 19:44:50
Postat av: sophie

jeepp det är sant.
Fast han stavas inte så din nöt.
George Clooney så stavas han

2007-11-11 @ 20:02:24
URL: http://loveisintheair.blogg.se
Postat av: Anonym

vem bryr sig din nötare

2007-11-11 @ 20:03:47
Postat av: Anonym

vem bryr sig din nötare

2007-11-11 @ 20:04:35
Postat av: sophie

hahaha, jag bryr mej, han är den snyggaste ever.
Jag ska lagga upp en bild på honom, så får du se.
Lina i ett nötskal

2007-11-11 @ 20:17:32
URL: http://loveisintheair.blogg.se
Postat av: Anonym

okej han är snygg, men inte om 20 år

2007-11-11 @ 20:36:05
Postat av: sophie

jo, han kommer att vara snygg tills han är död. fan vad jag kommer gråta om han dör, jag kommer inte komma till skolan på ett år

2007-11-11 @ 20:39:15
URL: http://loveisintheair.blogg.se
Postat av: Anna

Kent i hjärtat

2007-11-11 @ 23:42:03
Postat av: Anna

Jag är den blivande Mrs. Colletti. tro inget annat ;)

2007-11-11 @ 23:42:46
Postat av: sophie

ehh, annna, fölår sötnos, han är min.
Jag såg honom först, du får bli Mrs. Murray
Jag är Mrs. Colletti

2007-11-12 @ 06:54:20
URL: http://loveisintheair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0