Insperation.

Sitter här med en macka i handen och ett glas filmjölk i det andra.
Kom precis hem från tingsrätten. Vi var goda att försöka igen, och vi lyckades.
Vi fick se rattfyllerri det var intresant.
På vägen dit som vanligt så hade vi ett snack om barnviser.
Sen så bröjade AH köra charader, och gissa vem som blev offret................. yes det blev jag.
¨ ohhhh dom är så sjukt bra, och the fray då, ännu bättre ohh det är så bra¨
Sen så var det hugo som gjorde om mig.
¨Hej jag heter sophie, haahaohohohohihihehehehehehahahahaha¨
Sen på hemvägen så köpte jag SW och ER(hahah aa det är hennes förkortning) coccosbollar av JÅ.

Nu ska jag sätta mig och kolla klart på Grinchen.


Soph,

Dom tre musketörerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0