Gotta get up.

Gotta get up, gotta get out, gotta get home before the morning comes.
What if I'm late, gotta big date, gotta get home before the sun comes up
Up and away, gotbig day, sorry can't stay, I gotta run run yeah
gotta get home, pick up the phone, I gotta let the people know I'm gonna be late

Godmorgon. Jag vill inte gå up, jag ligger i sängen fast med kläderna på och sminkad och klar, men att jag vill inte gå up. jag älskar sängen. Fast jag måste up, jag vill inte komma försent. Fast jag skulle gärna vara hemma idag, jag hatar måndagar. Det typ är den tråkigaste dagen på veckan. Man bara sitter där och jag sover med ipoden i örat.
Det bestor av Nutidsorgentering och jag fattar inte varför vi ska ha det för att ingen lär sig något.
Sen så har vi matte, och hoppas att vi får tillbaka proven. Sen så har vi säkert någon tråkig SO och NO.
Blä, men det är ju en lag på att gå till skolan så att man måste göra sin plikt.
Men nu ska jag gå ner och hämta något äkligt att äta och sen ska jag kolla på

All of a Sudden I Miss Everyone 



Älskar det avsnittet.
Soph,




Kommentarer
Postat av: anna

Måndagar e den värsta dagen:(
kan typ aldrig gå upp på måndagar..!

alla avsnitt av one treee hill e ju bra;)

2007-11-19 @ 09:29:01
Postat av: sophie

nee inte jag heller.
Aaa jag vet. Fast det avsnittet är så sjukt bra

2007-11-19 @ 16:17:48
URL: http://loveisintheair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0