Godmorgon!

Igår så låg jag och kollade på Grinchen till 24.00 så jag är ganska trött.
Men jag måste hålla mig vaken, fast jag kommer säkert sova på Matten eller något som vanligt.
Efter skolan ska jag försöka åka in till stan, jag behöver verkligen köpa kläder. Jag har behov.
Grinchen är verkligen så underbar.
Jag har en lista med mina julfilmer på och dom måste vara i rätt ordning.

1. LoveActaully.
2.The Holiday.
3. Grinchen
4.  O.C. julavsnittet från 1 säsongen
 och sist men inte mäste med högst julkänsla

Får jag presentera Ensam Hemma.
Vi brukar alltid kolla på den dagen innan julafton.
Och mamma och pappa skriver rim och vi sitter där med godis och kollar.

Längtar.
Den 1 december ska jag få en ny header av Amanda också.

Nu ska jag gå ner och plocka ur discen.
Ursch

Soph,

Kommentarer
Postat av: lina

DOM filmerna är jättebra!

2007-11-21 @ 07:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0