Give my gun away when its loaded

Måndagen över. Matteprovet gick jätte bra. Fast sista uppgiften var skiit jobbig.
Efter skolan gick jag BE och LO ner till kringlan. Där köpte vi var sin bulle, sen trodde vi att vi hade all tid i världen, så vi börjar gå långsamt till tåget. Sen när vi är typ 500 m därifrån så börjar bommarna gå ner. Så vi får springa, och lollos stövel är sönder så hon sprang lite långsamt.
Då åkte jag och BE med LO till hennes saltsjöbaden. Tåget stod där i typ 10 minuter, så Jag BE och LO stod och pratade, fast LO var utanför tåget.
hahaha det var väldigt roligt.

Fan, jag fattar inte att man ska planera hela sitt liv.
Vad händer om man planerar det fel?
Jag vill att det ska stanna som det är just nu.

Jag älskar mitt liv

Ta detta inlägg med en nypa salt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0