G L A M O R O U S!

Idag så har man varit mäst på strandpromenaden. Sov till 10.00 sen så åt vi frukost sen så gick vi ner till strandpromenaden och letade efter blåsolar riktade mot havet. Vi gick typ 2 km. När vi väll hittade dom så satt ci där typ i 2 timmar, jag läste skrev ritade, allt med music i öronen. Sen kl:13.00 hade vi bord på en resturang nere vid havet. Jätte härligt, åt biff med pommesfrittes.
Sen så gick vi hem, fast vi stannade upp vid en kille som satt och gjorde massa tavler, han sprejade bara, först så var det jätte fint, men sen tycker jag att han förstörde den lite, men den var jätte snygg. Fast typ fantasiaktig.
Sen så har jag legat och kollat på Gossip Girl och suttit ute på balkongen och skrivit, då var det en kille som cycklade fram och tillbaka hela tiden, och han stanae upp och vinkade till mej hela tiden, typ 25 åldern. Han typ nickade och skrek hej hella tiden. Hahaha, och sen nere på stranden så var det en fotoskjutning som hålldes, en tjej typ 14 år hållde på att göra massa volter, det var typ till någon reklam.
Sen så skulle mamma och pappa ut och äta, då bestälde vi hem japansk mat, underbart och så satt vi och kollade på Desperate Housewives, kan man ens ha det bättre.
Sen så åt jag lite mycket så jag var tvungen att lägga mig i soffan, då kollade jag på dream girls, fast jag var så illamående så jag provade att ligga upp och ner, men det funkade inte, så jag och la mej i sängen och kollade på Gossip girl.
Mamma och pappa har inte kommit hem än, jag sitter inne vid datorn även fast jag inte får det. För att jag och syrran hade ett '' litet bråk'' och då så bestämde dom sej för att vi får bara vara inne vid datorn 45 minuter var.
Irreterande.
Aja, nu ska jag se om lina eller cissi loggar in på pa.

HEJS,

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt det låt:) Var i sthlm ida (:

2007-11-01 @ 23:27:21
Postat av: sophie

ohh,gillade du det?

2007-11-02 @ 18:47:45
URL: http://loveisintheair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0