What about sophie??

God kväll!

Har precis kollat på ett What about brian avsnitt.
What about brian är en riktigt riktigt bra serie. Är så arg att dom la ner den.

Jag tänkte ringa Becbec på tisdag och fråga om hon ville typ mötas och en baka lite cupcakes. Deena gör det i What about brian. Och jag blir bara så sugen. Och Becbec är helt grym på att baka så det kommer smaka smarrigt:)
På måndag ska jag bara stanna inne, ha en sova dag:)

Jag har beställt den sista Gossip Girl boken nu också. Jag är så arg att det är den sista boken. Jag kommer typ läsa om alla böcker sen när jag har läst ut den sista:)

image356
The best serie.
Haha jag älskar den här bilden när dom håller på att gömma sig för Brian.
Nu ska jag kolla på LOST:
Puss på er | |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0