Stan!

Hejsan hoppsan på er!

Kom precis hem från stan där jag har varit med sis. Jag och hon åkte in 11.30 till stan. Där mötte vi upp mamma på muggen. Åt en jätte trevlig lunch. Sen så gick vi in på monki. Köpte en röd tröja där ifrån. Sen så gick mamma till jobbet och jag och sis gick vidare till American Apparell. Inget lyckat köp blev det så vi åkte till bibloteksgatan med tomma händer(nästan). Då var det värsta oturen, et började regna:( ursch så vi skyndade oss till Urban outfitters och där var vi i 40 minuter. Jag köpte en blå t-shirt med Guns and Roses på, och sen ett gammalt klockur på ett halsband. Jag visar bilder på allt jag har köpt senare.

Sen tog vi sofia bussen till slussen, gick in på pressbyron köpte ett riesen packet som vi delade på. Nu är vi hemma och fryser och är blöta. Jag ska lägga mej ner nu med massa filtar och kolla på LOST.

 

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0