Måndag!

Godmorgon!

Yes nu har jag lov:) fast alla är typ borta. Det är bara becbec som är kvar här i saltis. Så vi ska gå på lite promenader på dagarna:)
Jag har precis målat naglarna samtidigt jag har läst Rumi 's blogg. När jag läser hennes blogg så vill jag bara ha hennes kläder och vill vara i californien. Men hon älskar ett märke som heter Forever 21 och jag gick in på den hemsidan och jag blev kär. Så jag tror att jag ska beställa lite kläder där ifrån.

Idag kommer jag bara vara hemma. Kommer ta en lång promenad runt sjön och så.
Nu ska jag gå ner och äta frukost, det ända jag har gjort är att druckit äppel juice:)

Puss!

Hoppas ni har en bra dag ni som har och inte har lov | |

Kommentarer
Postat av: Catrin

Haha, jag har oxå lov ^^ xD ha en bra dag ;)

2008-02-25 @ 10:56:09
URL: http://wiiho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0