Måndag kväll!

God kväll på er!

Jag har legat och kollat på '' En kvinnai berlin '' med mamma i deras sängar och ätit glass. Mysigt mysigt.
Den filmen var riktigt bra. Jag gillar filmer som handlar om förintelsen för att det är väldigt intresant tycker jag.

Nu ska jag lägga mej och kolla på ?????????? ni som vet ring och säg den baklänges på min telefon svarare.
Hahaha nee det behövs inte, men jag ska kolla på........ badum......... barababam. barabapam. barababab barababam barama duddududududududu hahahah okey nu för jag ta och skärpa mej. Jag ska kolla på försvunnen på engelska. Alltså LOST. Grattis sophie, du har vunnit e charter resa ner till göteborg med en bunch och gamla gubbar:) Lollo du vet hur mycket jag gillar gamla gubbar:)

Hoppas ni har haft en trevlig dag. Imorgon ska jag sova länge länge.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: cissi

haha ok flumm, ha en bra dag!,ska ni åka någonstans?

2008-02-26 @ 10:12:38
URL: http://thisiscecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0