Lördags shopping!

Hejsan hopsan alla glada vår människor!

Idag har jag varit i stan med pappa och lillasyster. Jag skulle egentlien åka med lollo, men hon ringde mej aldrig så jag blev dumpad:S
Men jag åkte med pappa och vilma istället.
Jag köpte en ny mobil, men när jag hade haft den i 20 minuter så märker vi att det inte går att ringa på den. Så att vi gick tillbaka och då sa dom att dom kunde ha ha 3 abonomanget på den mobilen. Så jag får skiita i det.
Men jag köpte en jacka från H&M och sen Lost säsong 2. Vi ska beställa Fat boys från nätet istället.

Lina ringde mej imorse. Täckningen var inte den bästa så vi hann säga hej hur har du det saknar dej. Sen sa det bruiiiibrrrbaaaa och så hörde jag inte mer av henne:) förstår att det inte är så bra täckning från Thailand.

Nu ska jag lägga mej och vila en stund, vill vara lite piggare till ikväll.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0