hmmm?

börja blogga här igen! min dator (& massorr av mina kompisar) kan inte gå in på tjejsajten, datorn blir jättteseg och det blir bara vitt. miss youur blogg so much!

2008-apr-03 @ 17:45

Frågan är vem är du?????????????
Jag kommer tyvärr inte byta tillbax till blogg.se för att jag trivs jätte bra på tjejsajten.
Alla kan gå in på den, det ska funka.

Här kan ni hitta mej nu.
Och jag skulle bli så glad om jag skulle kunna få reda på vem det är som skriver alla dom här kommentarerna. För att då kanske det är lättare för mej att veta om jag ska byta tillbax eller inte.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi är ngra tjjejer i sexan på igelboda. Vi har typ nåra gemensamma kompisar & vi hitta din blogg av en sllump... vi gillaren!

2008-04-06 @ 12:28:22
Postat av: sophie

skulle nu kunna säga vad ni heter+:)

2008-04-06 @ 12:31:41
URL: http://loveisintheair.blogg.se
Postat av: peffie

FIIN BLOGG!!

2010-07-01 @ 12:03:26
URL: http://peffiepapegoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0